Colmena

Barcelona - Navas - La Inquieta

Flavia .
Responsable de la Colmena

Benvingut/da al Rusc Navas-La Inquieta!

Estàs cansat/da de comprar tomàquets que no fan gust de tomàquets? Vols fer costat a petits productors locals, alhora que menges sa i cuides del nostre planeta, però no saps com o no tens temps d'unir-te a un grup de consum? Doncs aquest rusc és per a tu.
Cada setmana trobaràs aliments de proximitat i de qualitat directes de les/els productors. Fruites, verdures, carn, peix, ous, lactis, pa, mel i melmelades directes del nostre territori i seleccionats o realitzats artesanalment. Apunta't al nostre rusc i aprofita aquesta nova manera de menjar millor al mateix temps que dónes suport a l'agricultura local.

🚚 Si no pots venir a recollir-ho, o no vius al nostre barri, també pots demanar que t'ho enviem a domicili!

***RECORDA: no hi ha comanda mínima, ni quota d'accés, tampoc has de comprar cada setmana. En el rusc ens adaptem a tu, i no a l'inrevés!

Si tens qualsevol dubte, escriu-me per mail: colmena.navas@gmail.com

Que tinguis un feliç dia!
Flavia

_______________________________________________

¡Bienvenida/o a la Colmena Navas-La Inquieta!
¿Estás cansada/o de comprar tomates que no saben a tomates? ¿Quieres apoyar a pequeños productores locales, a la vez que comes sano y cuidas de nuestro planeta, pero no sabes cómo o no tienes tiempo de unirte a un grupo de consumo? Entonces esta colmena es para ti.
Cada semana encontrarás alimentos de proximidad y de calidad directos de las/os productores. Frutas, verduras, carne, pescado, huevos, lácteos, pan, miel y mermeladas directos de nuestro territorio y seleccionados o realizados artesanalmente con mucho mimo. Apúntate a nuestra colmena y aprovecha esta nueva forma de comer mejor al mismo tiempo que apoyas la agricultura local.

🚚 Si no puedes venir a recogerlo, también puedes pedir que te enviemos tu pedido a domicilio.

RECUERDA: no hay pedido mínimo, ni cuota de acceso, tampoco debes comprar cada semana. ¡En la colmena nos adaptamos a ti, y no al revés!

Si tienes cualquier duda, escríbeme por mail: colmena.navas@gmail.com

¡Que tengas un feliz día!
Flavia

En venta esta semana

Escoger los productos

Lácteos y Huevos

Ver todos los productos